Knihovna:
Název: | Metamorfoza |
Autor: | Pelops |
Doba výroby: | 4 směna |
Magy: | 13 |
Základový Item(y): | Koňská moč |
Hodnota surovin: | 50 zlatých |
Suroviny: | Ucho vlka, chlup koně, oko krávy, vlas barbara |
Doba účinku: | 3 směny |
Návod: | Do koňské moči dáme všechny suroviny s 10 magy a následně 3 směny necháme odstát, dokud se vše nerozpustí. Poté vezmeme zbylé 3 magy a budeme třepat tak dlouho dokud lektvar nezežloutne a nezačne doslova páchnout po čpavku. Pokud se tyto věci stanou, máme vyhráno a lektvar je hotový. |
Popis: | Po požití lektvaru se uživatel může proměnit v libovolnou hmotnou živou bytost bližší než 8 sáhů, na kterou se právě dívá. Tato bytost musí být přibližně stejné velikosti jako on, tj. nesmí se lišit o víc než jednu třídu velikosti (ale postava velikosti A až C se v žádném případě nemůže proměnil na tvora velikosti AO nebo D), a musí mít inteligenci větší než 1. Proměnili se v bytost, která mluví, bude mluvil jejím hlasem, ale to ještě neznamená, že musí znát jazyk bytosti. Postava získá vlastnosti bytosti (silu, obratnost, odolnost a charisma), ale zachovává si svoji inteligenci, počet životů a pochopitelně úroveň. Získá anatomické a fyziologycké schopnosti bytosti (například dovede létat), ale nezíská její dovednosti a vlastnosti získané nepřirozeným způsobem, magickým původem a podobně. Například nezíská lykantropovu odolnost vůči obyčejným zbraním, schopnost sesílat kouzla, schopnost teleportace, na druhou stranu postavě nebude vadit stříbra (není-li sama nakažena lykantropií) či svěcená voda. Postava si zachovává, své zvláštní schopnosti dle povoláni (s ohledem na anatomické a fyziologické možnosti), ale nikoli zvláštní schopnosti podle rasy (nepromění-li se ve stejnou rasu).
Metamorfóza na pohled připomíná pivo (ovšem bez pěny), má však výrazně štiplavou chuť a ostře páchne po čpavku. |